Συνέχεια αγορών

Η τιμολόγηση των χρηστών μπορεί να γίνει είτε με απόδειξη λιανικής, παραδοτέα κατά την παράδοση-παραλαβή του αγαθού, είτε με τιμολόγιο, αν ο χρήστης είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή εμπορική επιχείρηση.

Για αποστολές προϊόντων εντός Ελλάδος, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα ή PayPal. Στην περίπτωση επιλογής της πληρωμής με αντικαταβολή, ο χρήστης υποχρεούται να καταβάλει το συνολικό ποσό στο ταχυδρομείο ή στον υπάλληλο του courier που θα προσκομίσει το δέμα. Στην περίπτωση επιλογής με πιστωτική κάρτα, θα γίνει αντίστοιχη χρέωση στον λογαριασμό της κάρτας του χρήστη.

Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με πιστωτική κάρτα μέσω του Καταστήματος θα εμφανίζονται στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας του χρήστη με την αιτιολογία «SmartAgora.gr». Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι έχει γίνει δόλια χρήση της πιστωτικής κάρτας τρίτου χωρίς υπαιτιότητά του, η χρέωσή αυτή δύναται να ακυρωθεί κατόπιν αιτήματος στην Τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική κάρτα, η οποία οφείλει να διερευνήσει την καταγγελία. Για το λόγο αυτό κάθε ζημιωθείς τρίτος υποχρεούται αμέσως μόλις αντιληφθεί ότι συνέβη το γεγονός αυτό να προβεί σε ενημέρωση της εκδούσας Τράπεζας, ώστε να ακυρωθεί αυτή και να αποκλεισθεί η χρήση της από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται επιστροφή χρημάτων, εάν ο χρήστης αποφασίσει να επιστρέψει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής ο χρήστης λαμβάνει επιταγή ημέρας, στις περιπτώσεις αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας γίνεται άμεση πίστωση της κάρτας, ενώ στις περιπτώσεις αγοράς μέσω PayPal, τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό του χρήστη στο Paypal.

Αποστολές προϊόντων εκτός Ελλάδος γίνονται μόνο με courier και χρέωση πιστωτικής κάρτας ή μέσω PayPal.